Bedrijfsadministratie

BAS is in staat om voor cliënten de gehele administratie te verzorgen. Desgewenst kunnen wij het hele administratieve spectrum omvatten. Dit reikt van verkoopadministratie, BTW-administratie, salarisadministratie tot aan het verwerken van alle andere administratieve bescheiden.

BAS gebruikt de meest voorkomende administratieve software, en kijkt wat voor uw organisatie het beste past. Zo zijn wij gespecialiseerd in het gebruik van Exact, AFAS én SnelStart. 

Wij vinden het echter belangrijk dat de u zelf ook inzicht heeft in uw eigen financiële administratie. Afhankelijk van mogelijkheden en omvang probeert BAS u zelf te betrekken bij de financiële vastlegging van gegevens tot aan het inboeken van de administratie toe. 

Door het gebruik van Exact-online (in de cloud) kunnen wij eenvoudig gegevens uitwisselen, en kunt u monitoren (desgewenst via uw smartphone) waar we staan in de administratie. Eventueel kunt u facturen middels uw smartphone in de administratie 'inschieten'.

 

website maken